קורסי הכנה לבגרות בגרות באזרחות

הכנה לבגרות באזרחות (מקצוע חובה)

הכנה לבגרות באזרחות עם צוות המרצים המוביל והוותיק בישראל, מעל שלושה עשורים של הכנת מאות תלמידים לבגרות עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בישראל. דך עזר לבגרות באזרחות שיוכן עם התלמיד אחד על אחד ללמידת החומר והבנה מלאה.

כל החומר לבגרות באזרחות מסודר בצורה ברורה  ומתאים בדיוק לשלבי הלמידה, בניית אסטרטגיה מלאה להצלחה במבחן הבגרות.

הבגרות באזרחות הינה מקצוע חובה וכמו בהיסטוריה גם כאן נתקלים התלמידים בקושי לזכור תאריכים וזמנים של ארועים שונים.

תלמידים רבים מוצאים את מקצוע האזרחות קשה לעיכול ועל אף היקפה המצומצם של הבחינה ביחס לבגרויות כמו מתמטיקה ואנגלית אחוז הנכשלים והלא ניגשים הינו מן הגבוהים ביותר מכלל הזכאים להיבחן בבחינות הבגרות. אולם הבנה נכונה של אופי המבחן ואסטרטגיית התמודדות חכמה, המותאמת למבחן, יהפכו את הלימוד לקל ופשוט יותר.

בבגרות בקלות צוות המורים בעל שיטה ייחודית שיעזרו לכם לעבור את הבחינה ביתר קלות וכן שיטת הלימוד בקבוצות של עד 7 תלמידים גם כן תורמת להטמעה טובה של החומר.

שימו לב הבחינה באזרחות עברה שינוי החל מקיץ תשע"ב יבחנו התלמידים במתכונת של 2 יח"ל.

משך הבחינה : שעתיים
פרק ראשון 

14 נק' ניתוח 2 ארועים עם שני צדדים.

פרק שני 

40 נק' יש לענות על 4 שאלות 3 שאלות ידע פשוטות ושאלת ידע אחת מורכבת.

פרק שלישי 

24 נק' יש לענות על 2 שאלות, בפרק זה יש שני קטעי קריאה כל תלמיד עונה על השאלות שעוסקות בנושא אותו למד בכיתה, אין בחירה.

פרק רביעי  

24 נק' יש לענות על 2 שאלות מתוך 5, ניתוח אירוע מצד אחד.

בנוסח החדש של הבחינה 

בנוסף בנוסח החדש של הבחינה התווספה שאלת עמדה . התלמידים ידרשו להביע עמדה על סוגיה אזרחית תוך העלאת טיעון ונימוקים ,יש להקפיד על כתיבה הולמת ונכונה.

בניית אסטרטגיית למידה – חלק מכריע בתהליך הכנה לבגרות באזרחות.

אסטרטגיית למידה שפותחה על ידי צוות המרצים המובילים שלנו שיכינו אתכם צעד אחרי צעד להצלחה בבגרות ומקנה ערכי למידה שיעזור לכל אחד להצליח לעבור את הבגרות בציון גבוה.

כדי להצליח בבחינות, צריך אסטרטגיה טובה. ישנם הרבה גורמים שיכולים להשפיע על הצלחתו של אדם. גורם אחד כזה הוא אסטרטגיית הלמידה. חשוב לתלמידים להבין את החוזקות והחולשות שלהם ואז להחליט על אסטרטגיה שתעזור להם להצליח בבחינות.

אסטרטגיה טובה לא רק תועיל למבחנים אלא גם תעזור בטווח הארוך.

<script type="application/ld+json">{"@context":"https://schema.org","@type":"FAQPage","mainEntity":[{"@type":"Question","name":"התחילו מוקדם:","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"התחל להתכונן למבחנים בהקדם האפשרי. המשמעות היא שכדאי להתחיל ללמוד לפחות חודש לפני הבחינה."}},{"@type":"Question","name":"מצאו את סגנון הלמידה הטוב ביותר: ","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"חשוב לברר מהו סגנון הלמידה הטוב ביותר שלך ולהשתמש בו כדי ללמוד למבחנים. לדוגמה, יש אנשים שהם יותר לומדים ויזואליים וצריכים לראות דיאגרמות ותרשימים כדי להבין מושגים. אחרים עשויים להיות לומדים שמיעתיים וצריכים להאזין להרצאות או לספרי אודיו בזמן שהם לומדים. חשוב שתגלו מהו סגנון הלמידה הטוב ביותר שלכם כדי שתוכלו להשתמש בו בהכנות למבחנים."}},{"@type":"Question","name":"למד באופן פעיל:","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"לימוד פעיל אומר שאתה צריך לנסות דרכים שונות של לימוד . זה אומר שאתה צריך ללמוד ממקורות שונים מאשר ספרי הלימוד שלך. למשל, חשוב למצוא אתר אינטרנט שיש בו תרגילים אינטראקטיביים על שווקים פיננסיים ולתרגל אותם."}},{"@type":"Question","name":"קחו הפסקות כשצריך:","acceptedAnswer":{"@type":"Answer","text":"קחו תמיד הפסקה כשצריך, כאשר מתכננים נכון את הזמן והאסטרטגיה בנויה היטב אפשר לקחת הפסקות ולהצליח להמשיך ולהתקדם כמה שיותר ולהתכונן לבגרות באזרחות בצורה הטובה ביותר."}}]}</script><!--FAQPage Code Generated by https://saijogeorge.com/json-ld-schema-generator/faq/-->
התחילו מוקדם:

התחל להתכונן למבחנים בהקדם האפשרי. המשמעות היא שכדאי להתחיל ללמוד לפחות חודש לפני הבחינה.

מצאו את סגנון הלמידה הטוב ביותר:

חשוב לברר מהו סגנון הלמידה הטוב ביותר שלך ולהשתמש בו כדי ללמוד למבחנים. לדוגמה, יש אנשים שהם יותר לומדים ויזואליים וצריכים לראות דיאגרמות ותרשימים כדי להבין מושגים. אחרים עשויים להיות לומדים שמיעתיים וצריכים להאזין להרצאות או לספרי אודיו בזמן שהם לומדים. חשוב שתגלו מהו סגנון הלמידה הטוב ביותר שלכם כדי שתוכלו להשתמש בו בהכנות למבחנים.

למד באופן פעיל:

לימוד פעיל אומר שאתה צריך לנסות דרכים שונות של לימוד . זה אומר שאתה צריך ללמוד ממקורות שונים מאשר ספרי הלימוד שלך. למשל, חשוב למצוא אתר אינטרנט שיש בו תרגילים אינטראקטיביים על שווקים פיננסיים ולתרגל אותם.

קחו הפסקות כשצריך:

קחו תמיד הפסקה כשצריך, כאשר מתכננים נכון את הזמן והאסטרטגיה בנויה היטב אפשר לקחת הפסקות ולהצליח להמשיך ולהתקדם כמה שיותר ולהתכונן לבגרות באזרחות בצורה הטובה ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם – ייעוץ ראשוני חינם ללא התחייבות 

    לייעוץ מקיף ומקצועי

    צלצל עכשיו: