קורס פרסום ושיווק באינטרנט משולב לימוד אונליין

ללמוד ולעבוד בגרפיקה!!
נשיא טכנולוגיות הכי סיכוי לעבודה!

קיימים משנת 1988
• הדרכה אישית ומעשית משולב אונליין
• המכללה משלבת אגף לימודים, סטודיו והוצאה לאור
השמה לעבודה בשיתוף החברות המובילות

adobe  maariv tamat

להיות רחוק – ללמוד קרוב – לשלם פחות ולעבוד!

אחד התחומים שעובר מהפכה ונטמע בפלטפורמת האינטרנט,היום הפרסום והשיווק לא יכולים להישאר כמו שהם, כל הפרסום והשיווק עובר מהפכת אינטרנט: פייסבוק, טוויטר, eBay-שיווק ורווחים באינטרנט, תכנים שיווקיים ליצירת קשרים עם גולשים.

מטרת הלימוד הוא להקנות ידע מקצועי בתחום, כלים, פלטפורמות לאינטרנט, כדי להתחרות בקדמה הטכנולוגית, אחרת נשארים מאחור, הופכים לא רלוונטיים.

קהל יעד:

פרסומאים, אנשי שיווק, קופירייטר, ניהול, אנשי תוכן, מנהלים.

תנאי קבלה, קורס גרפיקה ממוחשבת:

יעוץ ואיבחן, השכלה תיכונית, אנגלית סבירה, יצירתיות, אוריינטציה שיווקית.

תוכן הקורס פרסום ושיווק + אינטרנט:

צרכנים, שוק, שיווק, קהל מטרה
מסחר, תעשיה, שוק, תחרות, שיווק, אמצעי שיווק, קהל מטרה, אסטרטגיות שיווק, דימוי ציבורי, צרכנים מהסוג האחר, (משקיעים בעלי מניות, פוליטיקאים, מובילי דעת קהל) מחקרי שוק, מלחמות מוצרים, מקום חטיבת השיווק בתוך החברות, השפעת אנשי הענף על אנשי ודרכי פרסום, חברות ענק ועסקים קטנים- צורת פרסום.מותגים
מהו מותג, תהליך בניית מותגים, מחזור חיי מוצר, סוג הפרסום בהתאמה למחזור חיי המוצר, ארכיטקטורת מותגים, מיצוב, מותג פרטי, מוצרים ושירותים שאינם ממותגים, ניהול מותגים, אמצעים אחרים לבניית מותגים בנוסף לפרסום.מרכיבי הקמפיין הפרסומי + ניתוח מודעות
מדרגות החלטת הקנייה, סוגי קמפיינים, סוגי מדיה (עיתונאות ארצית ומקומית, רדיו ארצי ומקומי, טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות מכירה, אינטרנט) יח"צ, קד"מ, רשתות שיווק, רייטינג, אחוזי הגעה וחשיפה, סקרים, מיקוד לפלחי שוק שונים, ניהול תקציב הפרסום, תכנון מדיה, פרמטרים לניתוח קמפיין.קופי רייטינג 1
סדרת תרגילי כיתה קצרים הממחישים את הדרך ליצירת כותרות וסיסמאות. "הצגת פרסומאי" – הצגת עבודות של פרסומאי מתולדות הפרסום. קופי רייטינג 2
סדרת תרגילי פרויקט מקצועיים הממחישים את הדרך ליצירת טקסטים מורכבים ומתווה לסלוגן אטרקטיבי ולתסריט.משרד הפרסום
מחלקות המשרד, הקשרים בין המחלקות, תהליך העבודה, דינאמיקה ומערכת היחסים עם הלקוח, ספקי משנה, מדיה וקריאטיב, יעוץ אסטרטגי, הדינאמיקה בתוך עולם הפרסום, נורמות, משרדים גדולים/בינוניים/קטנים, פרילנסרים, פרסום גלובאלי – חברות בינלאומיות, קמפיינים מיובאים.ארט 1
סדרת תרגילי כיתה קצרים הממחישים את דרך החשיבה ליצירת דימויים למודעות. הצגת פרסומאי – הצגת עבודות של פרסומאי מתולדות הפרסום. ארט 2
סדרת תרגילי פרויקט מקצועיים, הממחישים את דרך החשיבה ליצירת דימויים לסרטי פרסומת.Corporate Identity – תדמית חברה
תדמית – תקשורתית וחזותית, סמל, לוגו, מערך צבעים, מערך צורני, ניירת, טפסים, שילוט חוץ ופנים, מנועי מידע ושירות, עיצוב סניפים, מדים, אוגדן תדמית, אירועים תקשורתיים, אתר האינטרנט, עזרי שירות, חברות.פרסום עתיד הענף + קידום אתרים באינטרנט
מגמות עכשוויות בעולם הפרסום, מאבק היוקרה בין פרסום ליח"צ, בעיות משווקים בעולם רווי מדיה, אמצעי פרסום שהם מעבר לפרסום, תוכן שיווקי, שיתופי פעולה בין משווקים וחברות רב תרבותיות .מבחנים ותעודות

קידום אתרים בגוגל, אורגני SEO קידום ממומן, פייסבוק, יוטיוב

נלמד באופן בסיסי את התוכנות שישמשו אותנו במשרד הפרסום פוטושופ, אילסטרטור, פלש

הקורס ילוו בפרויקטים מעשיים ביציאה למשרדי פרסום ובסטג'.

אורך קורס פרסום ושיווק + אינטרנט:

כ-102 שעות.

עידכונים מעולם הגרפיקה

• חברת אדובי הכריזה על תוכנת ה-Lightroom 4 – תוכנת הניהול ועיבוד התמונה החדשה של החברה המיועדת לצלמים.
• EPOCH הוא משחק לחימה חדש, המשחק משתמש במנוע הגרפי UnrealEngine בשביל להציג גרפיקת HD על אייפד 2 ועל אייפון 4S
• העידן הדיגיטלי הכריע את חברת הצילום קודאק אחרי 132 שנות עבודה הכריזה קודאק על פשיטת רגל.